donderdag 14 juni 2012

BEAUTY..

Gebruikerstest | Smooth Skin
Celeste Originals ben ik gestart met als doel innovatieve cosmetica producten ontwikkelen die ook nog eens makkelijk mee te nemen zijn. Daarnaast is een ander belangrijk uitgangspunt: effectiviteit. De producten moet daadwerkelijk 'iets doen'.

Met 'Smooth Skin' is een product ontwikkeld dat niet alleen de cellulite verminderd, maar de totale conditie van de huid verbeterd. Nu neem ik het niemand kwalijk kritisch en vooral terughoudend te zijn als het gaat om dit soort producten, er zijn namelijk genoeg producten op de markt die net even iets te veel beloven dan dat ze daadwerkelijk waarmaken. Logisch dus dat wij vaak de vraag krijgen: "Werkt dit echt?".
'Smooth Skin' is met zorg en vooral veel testen ontwikkeld, maar om toch die volle 100% zekerheid te krijgen over de effectiviteit van het product hebben we onlangs een nieuwe gebruikerstest laten uitvoeren onder 20 vrouwen bij een gerenommeerd onderzoek-instituut in Frankrijk (EVIC France).

De test heeft 30 dagen geduurd en we hebben zowel resultaten na 2 weken (1 verpakking is goed voor 2 weken) als na 4 weken, met eenmaal per dag de lotion aanbrengen.

Alle tijd en moeite is niet voor niets geweest want de resultaten spreken voor zich. Binnenkort zijn deze allemaal uitgebreid terug te vinden op de website, maar hierbij alvast wat highlights.
(de procenten geven aan hoeveel % van de vrouwen het eens zijn met de gegeven stelling)

  • De lotion is niet vettig (100%)
  • De lotion trekt erg snel in (100%)
  • Mijn benen zijn zachter (80%)
  • Mijn benen zijn minder uitgedroogd (80%)
  • Mijn huid is gladder (70%)
  • Mijn huis is strakker (65%)
  • Het product is aangenaam om te gebruiken (95%)
  • Ik zou het product verder gebruiken (100%)
Hopelijk zijn jullie nu net zo enthousiast geworden als wijzelf over 'Smooth Skin'. Het enige wat ik jullie kan meegeven is dat vasthoudendheid een van de belangrijkste factoren is voor gewenste resultaten. 

Voor meer informatie over het product en een instructiefilmpje: www.celeste-originals.com
--
Denise (@Celeste_DVG)