woensdag 25 januari 2012

BEAUTY..

Onderzoek | Beauty Producten
Wij als vrouw ontwikkelen een sterke 'band' met onze cosmetica producten. Dit is gebleken uit een onderzoek van The Beauty Company (strategisch beauty onderzoeksbureau).

67% van de Amerikaanse vrouwen gaven aan dat beauty producten niet snel en onbezonnen worden gekocht maar dat het koopproces heel bedachtzaam verloopt. Driekwart van de ondervraagde vrouwen gaf aan dat het geld wat wordt uitgegeven aan beauty producten hen een gelukkig gevoel geeft.

Daarnaast is de markt ook redelijk conservatief. De meerderheid van de vrouwen gaf aan dat ze liever producten kopen waarmee zij bekend zijn dan relatief onbekende en soms exotische producten. 72% zou liever investeren in een merk dat al enige tijd op de markt is dan een totaal nieuw merk.

Uit het onderzoek bleek ook dat het gebruik van moisterisers sterk is gestegen samen met oogcrème, SPF producten, nachtcrème en serums. 8% van de vrouwen gebruikte minder oogschaduw, eye-liner en foundation dan het jaar ervoor.

Wil je nou het gehele onderzoek lezen? Deze is gratis toegankelijk via de Facebook pagina van The Beauty Company.
--
Denise (@Celeste_DVG)
photo: http://2-hot-2-be-forgotten.tumblr.com